Pages

Idea Hilang!


Assalammualaikum ^^

Sebelum tidur, mesti ada aje idea nak buat fanfic. Bila bangun aje daripada tidur, terus hilang! Huhu~ Ingatkan nak keluarkan fanfic baru T^T tapi, ideanya sudah hilang! Aigoo~ Fanfic yang baru ni tak completed lagi nak buat fanfic. Mengada sungguh author ni. Hihi nak buat camna. Author suka buat fanfics. Nak-nak yang genre mystery, vampire,werewolves and supernatural power. 

Kalau aku cerita pasal ni kat Arie mesti dia akan kata :

"Kalau idea mari tu, tulislah dalam notebook atau laptop selalu. Nanti hilang, mulalah"

And aku be like :
"Ala~ malas arh nak bangun. Idea mari masa nak tidur. Bla~ Bla~ Bla~"

Weird! Semenjak kebelakangan ni idea aku selalu hilang. Tak macam dulu. Eotteokhae? Fanfic 'Complicated Fate' aku tak sambung sebab ketandusan idea lah. Harap readers sekalian dapat memahami masalah author ni. Wahai idea~ marilah engkau kepadaku. Marilah~

Okay, Kookie *call me Kookie^^* merapu ikan kerapu. Stop it!!!!! Buku nota yang aku tulis idea fanfic 'Complicated Fate' sudah hilang!! Waduh! Aku letak kat mana?!! Ni lah masalah seorang pelupa sejati. Lupa benda tu, benda ni. Haihh, apa nak jadilah. *Okay, kutuk diri sendiri*

Okaylah, setakat ini sahaja bebelan aku pada hari ini, pagi ini! Haha. Pinjam ayat Probe. Jeosonghabnida~ 


"아이디어는 가능한 늦게 젊은 죽을 것입니다."

Assalammualaikum^^


No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS